Overslaan en naar de inhoud gaan

Indie verovert Rusland met alcoholvrij Amstel bier

Indie heeft een nieuwe campagne ontwikkeld voor de introductie van Amstel Non-Alcoholic op de Russische markt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Indie heeft een nieuwe campagne ontwikkeld voor de introductie van Amstel Non-Alcoholic op de Russische markt. Volgens Lode Schaeffer, oprichter en partner van Indie, is dit een unicum. &;In Rusland is TV reclame voor alcoholische dranken – en dus ook voor bier – verboden. Op korte termijn gaat dit ook gelden voor non-alcoholisch bier. Met deze campagne “The Power of Time” maakt Amstel Rusland optimaal gebruik van de allerlaatste mogelijkheid om Amstel Non-Alcoholic via TV breed onder de aandacht te brengen.&;

related partner content for mobile comes here

De campagne “The Power of Time” is ontwikkeld op basis van de al eerder door INDIE ontwikkelde campagnestrategie “The Gift of Time” voor Amstel Premium Pilsener in een aantal Oost-Europese landen. Die strategie leidde eerder tot een die werd uitgezonden in onder andere Bulgarije, Kroatië, Macedonië en Wit-Rusland.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Creative Director: Lode Schaeffer
Designer: Eva Storck
RTV: Ineke Koornstra
Account Management: Maroeschka Volker, Tim Sneep
Amstel (Heineken Russia): Jonnie Cahill, Yiannis Evdokiadis, Olesya Lieber
Productiemaatschappij: Comrad
Regisseur: Eche Janga
Producer: Karlijn Paardekoper
D.O.P.: Mark de Meijer
Geluid: Wave Studios – Alex Nicholls-Lee
Off-line: Storm Post Production – Jurriaan van Nimwegen
On-line: Storm Post Production

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in