Overslaan en naar de inhoud gaan

Waarom downloaden consumenten branded apps? (onderzoek)

Uit onderzoek van research bureau iPsos blijkt dat wereldwijd meer dan de helft van de mobiele bezitters regelmatig apps gebruiken van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

52% van de branded app gebruikers gaven aan dat zij meer geinteresseerd zijn om een product van dit bedrijf te kopen.
Vooral vrouwen tussen de 18-34 jaar blijken het meest gevoelig te zijn om na het downloaden van een branded app een aankoop te willen willen.

related partner content for mobile comes here

Het ontvangen van kortingen blijkt niet de belangrijkste reden te zijn om een branded app te downloaden. Bij de consumenten gaat het vooral om geïnformeerd te blijven over het merk, product, winkel of organisatie, zoals de collectie. Het summum van Branded Social Media: de connectie hebben tussen consument en merk is geen belangrijke reden om een branded app te downloaden.

Voor dit onderzoek zijn 6,158 consumenten geïnterviewd.

Bron:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in