Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatie Poll: ‘Het Wilde Oosten’ moet van de tv

De stelling van deze week gaat over de oproep van de alcoholbranche aan RTL om de zuipserie Het Wilde Oosten niet uit te zenden. Goede…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De eerste aflevering van Het Wilde Oosten staat gepland voor 29 augustus. Volgens de alcoholbranche, verenigd in Stiva (Stichting Verantwoord Alcoholgebruik) draait het bij dit soort programma’s alleen om alcoholmisbruik. Jongeren worden geconfronteerd met beelden waaruit blijkt dat zuipen de norm is. Alle inspanningen om jongeren op een verantwoorde manier met alcohol om te laten gaan, hebben last van dit soort programma’s.
Goed dat de alcoholbranche (verenigd in Stiva) RTL oproept tot stopzetting van ‘Het Wilde Oosten’, is onze stelling.
Wat vindt u?
Eens? Want in dit soort programma’s is zuipen de norm. Drankmisbruikcampagnes hebben er veel last van.
Of oneens? Want dank zij zuipende jongeren floreert de branche, dus de oproep is ongeloofwaardig.
Ga naar de rechterkolom en stem.

related partner content for mobile comes here

80.000 euro voor een advies
Onze vorige stelling ging over de opdracht van Aedes, de vereniging van woningcorporaties, aan reputatieadviesbureau De Reputatiegroep, resulterend in het rapport ‘Samen werken aan maatschappelijk vertrouwen’.
Het uitgelekte rapport ter waarde van 80.000 euro moet helpen om het imago van de verhuurders op te poetsen.
De stelling: ‘80.000 euro voor een pr-advies is te veel.’
Ja!, vond 83 procent (48 mensen) van de stemmende bezoekers, zeker als je bedenkt dat het alleen een advies is.
Onzin!, zegt de resterende 17 procent (10 mensen), er is een jaar hard aan gewerkt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in