Overslaan en naar de inhoud gaan

Turn brengt 'meest waardevolle doelgroep' in kaart

In het Digital Audience Report legt Turn de karakteristieken bloot van de 'meest waardevolle' online doelgroep.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het Digital Audience Report legt de karakteristieken bloot van de 'meest waardevolle' online doelgroep.

related partner content for mobile comes here

Volgens het Digital Audience Report heeft het ‘Meest waardevolle publiek’ een aantal karakteristieken gemeen:

• Ze hebben een inkomen boven de $76.900 per jaar
• Hebben de leeftijd tussen de 21-34
• Zijn business professionals of studenten
• Wonen in een stad en houden van buitenlandse reizen
• Houden van koopjes maar ook van shoppen bij luxere merken
• Hebben een diverse media smaak. Ze luisteren de publieke omroep maar kijken ook naar televisie shows zoals Family Guy en lezen Elle/GQ.

Verder zou 85% van de digitale elite woonachtig zijn in de VS. Tien procent is woonachtig in Europa, een snel groeiende regio. 'De verwachting leeft dat Azie en Zuid Amerika zullen groeien vanwege het feit dat wereldwijde merken willen beginnen met data driven marketing en RTB in deze nieuwe regio’s,' stelt Turn.

Deze top 2 procent van het onine publiek is zo in trek bij marketeers dat zij gemiddeld vierentwintig keer meer advertenties te zien krijgen dan andere consumenten. Bedrijven besteden gemiddeld 85 procent meer om deze 'publiekselite' te bereiken.

van Turn belicht inzichten voor marketeers die relevante publieken willen bereiken door kosteneffectieve digitale advertentiestrategieën. De uitkomsten zijn gebaseerd op de analyse van data afkomstig van het Turn-platform.

Dit platform neemt elke dag meer dan 50 miljard advertentiebeslissingen, analyseert meer dan 1.5 triljoen anonieme consumentenkarakteristieken en biedt directe toegang tot miljarden digitale advertentie impressies, aldus Turn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in