Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola vraagt aandacht voor obesitas

Coca-Cola wil consumenten bewust maken van het belang balans te vinden tussen de calorieën die consumenten enerzijds innemen en anderzijds…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hessel de Jong, General Manager Coca-Cola Benelux Operations: 'Obesitas is een ernstig probleem dat ons allen bezighoudt. Coca-Cola is vastberaden meer maatregelen te nemen om dit probleem gezamenlijk aan te pakken. De plannen die nu worden gecommuniceerd bouwen voort op onze eerdere inspanningen en maken deel uit van onze toezegging voor de lange termijn.'

related partner content for mobile comes here

De nieuwe campagne is gericht op energie balans en bestaat uit twee onderdelen. Annemarije Pikaar, Coca-Cola: 'Gisteren en vandaag wordt de commercial "Samenkomen" uitgezonden. Deze commercial is gericht op bewustwording. In de tweede tv-spot, "Be OK", laten we zien dat een blikje van 330ml Coca-Cola 139 calorieën bevat. De commercial toont voorbeelden van fysieke inspanningen om die calorieën weer te verbranden. Wie daar geen zin in heeft, kan kiezen voor Coca-Cola Zero, het alternatief zonder calorieën. De "Be OK"-spot wordt vanaf 19 april drie weken uitgezonden. Er komen ook printuitingen in NRC en NRC Next.'

Commercial "Samenkomen":

Commercial "Be OK":

Gekoppeld aan de bewustwordingscampagne komt Coca-Cola met een aantal initiatieven als: meer keuze uit calorievrije of caloriearme dranken en kleinere verpakkingen en het gebruik van zoetstoffen van natuurlijke oorsprong.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in