Natuur & Milieu promoot vleesvervangers


Stichting Natuur & Milieu is samen met supermarktketen Jumbo een campagne begonnen om vleesvervangers te promoten. In drie actieweken worden in totaal voor twee miljoen mensen gratis vleesvervangers uitgedeeld. Woensdag was de kick-off van deze campagne.
In het kader van “Woensdag kan gewoon gehaktdag blijven", hebben vijf omaatjes vegetarische gehaktballetjes bereid en uitgedeeld in een Jumbo in Utrecht. De omzet van vleesvervangers is die dag verviervoudigt: waar normaal gesproken twee procent van de mensen kiest voor vleesvervangers, nam nu acht procent een vegetarische snack mee naar huis. Bovendien verscheen de actie in het AD, de Volkskrant en het Nederlands Dagblad en heeft de NOS en het Franse TV6 het item gecoverd.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Idee: Raúl&Rigel
Productie: Raúl&Rigel
Klant: Natuur & Milieu, Sylvia Kerste & Marleen Meijers
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid