Overslaan en naar de inhoud gaan

Ster komt met Super Dutch reclameblok WK

Ster introduceert tijdens de rust van de eerste wedstrijd van Oranje op het WK voetbal het Super Dutch reclameblok.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bavaria en Sunweb zijn de eerste adverteerders die met speciaal voor dit blok gemaakte tv-commercials te komen. Het uitgangspunt van Super Dutch is volgens de Ster &;hoogwaardig entertainment van unieke, nooit eerder vertoonde commercials, verzameld in één blok&;.

related partner content for mobile comes here

Het Super Dutch reclameblok wordt uitgezonden op vrijdag 13 juni in de rust van de wedstrijd Nederland-Spanje. 

Ster-directeur Arian Buurman: &;Veel adverteerders haken tijdens grote sportevenementen in met speciale commercials en wij bieden hen nu de mogelijkheid om bijvoorbeeld de primeur van deze inhakers uit te zenden in het speciale Super Dutch blok.&;

Ralph Bongaerts, Bavaria-marketingmanager Nederland: “Het is erg mooi dat Ster het Super Dutch reclameblok in het leven heeft geroepen. In Amerika is het al jaren een fenomeen aangezien reclame op deze manier weer echt een traktatie wordt voor de kijkers.&;


Meer nieuws en achtergronden gerelateerd aan het WK 2014 vindt u in .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in