Overslaan en naar de inhoud gaan

Smoothies voor kids

Fruity King, Nederlandse producent van fruitsappen, komt in maart onder het merk the fruit lab met de ‘Mega Mindy smoothie’. De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

, Nederlandse producent van fruitsappen, komt in maart onder het merk the fruit lab met de ‘Mega Mindy smoothie’. De smoothies zijn gemaakt van ‘100 procent puur fruit, zonder enige toevoegingen; elk pakje bevat 50 procent van de dagelijkse fruitbehoefte’, aldus het merk.

related partner content for mobile comes here

Fruity King schrijft in het persbericht dat Smoothies nog een klein, maar ‘zeer interessant segment’ is en dat het aanbod in het gekoelde sappenschap voor de doelgroep kinderen van 3 tot 10 jaar nog weinig ‘gezonde én lekkere’ drankjes en tussendoortjes bevat. Vandaar dat het merk het dus gaat proberen.

Hanneke Mulder, marketing manager Fruity King: ‘De smoothies zijn speciaal ontwikkeld voor kinderen door ze iets “dunner te maken” en te kiezen voor zoete vruchten’. Dat zijn aardbei & banaan en mango & sinaasappel. Om het aantrekkelijk voor kinderen te maken, staan op de verpakking Mega Mindy & Mega Toby. De kartonnen verpakking is van Tetra Pak.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in