Prinses Máxima geeft startsein campagne CentiQ
Prinses Máxima geeft op woensdagmiddag 10 maart in poppodium P60 in Amstelveen het startsein van de jongerencampagne van CentiQ, Wijzer…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Minister Bos van Financiën en staatssecretaris Klijnsma van Sociale Zaken en Werkgelegenheid zullen samen met 200 middelbare scholieren bij de lancering van de campagne aanwezig zijn.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Tijdens de campagne worden verschillende thema’s behandeld. Het startthema is ‘mobiel bellen’, gericht op jongeren tussen de twaalf en vijftien jaar. In de campagne staat een virtueel figuur centraal, die jongeren hulp biedt op plaatsen waar zij geld uitgeven. De figuur zal de komende jaren deel uitmaken van tools, informatie en spelletjes.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSCentiQ, Wijzer in geldzaken vertegenwoordigt 45 organisaties die samenwerken om de consument wijzer in geldzaken te maken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid