
Minister Bos van Financiën en staatssecretaris Klijnsma van Sociale Zaken en Werkgelegenheid zullen samen met 200 middelbare scholieren bij de lancering van de campagne aanwezig zijn.
Tijdens de campagne worden verschillende thema’s behandeld. Het startthema is ‘mobiel bellen’, gericht op jongeren tussen de twaalf en vijftien jaar. In de campagne staat een virtueel figuur centraal, die jongeren hulp biedt op plaatsen waar zij geld uitgeven. De figuur zal de komende jaren deel uitmaken van tools, informatie en spelletjes.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPCentiQ, Wijzer in geldzaken vertegenwoordigt 45 organisaties die samenwerken om de consument wijzer in geldzaken te maken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee