Schrijven voor Search Engines
Eerder schreef ik een stuk over het schrijven door journalisten voor Google. Henk van Ess heeft deze posting als uitgangspunt gebruikt om…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Eerder schreef ik een stuk over het schrijven door journalisten voor Google. Henk van Ess heeft deze posting als uitgangspunt gebruikt om er 'n wat dieper journalistiek stuk over te schrijven:
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Britse en Amerikaanse media doen het en in Nederland zijn De Telegraaf en VNU Business Publications er mee bezig: journalisten die op het web zo schrijven dat Google ze beter weet te vinden. Hoe moeilijk is dat? In deze stoomcursus van DNR leert u waarom uw leuke woordspelingen taboe zijn, citaten niet werken en saaiheid het in Google wint van creativiteit. En toch trekt u zo meer bezoekers. Lees verder op De Nieuwe...
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid