Overslaan en naar de inhoud gaan

Valentijnsdag inhakers

Hoe romantisch het allemaal mag lijken, Valentijnsdag is en blijft natuurlijk het commerciële feestje van merken en middenstanders.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens het WK 2006 werden op MolBlog diverse goede én slechte inhakers besproken. Misschien een aardig idee om ditzelfde eens te doen met de komende Valentijnsdag?

related partner content for mobile comes here

De aftrap zal ik doen met een in mijn ogen onzinnig product. Ego Lifestyle BV, waarin Tulip Computers een belang heeft van 45%, brengt niet geheel ontoevallig nu de 'Love Edition' van hun Ego-notebook op de markt. Dit notebook, met leren bekleding en opgestikt rood of zwart hart maar zonder opzienbare technische prestaties, verwisselt voor ? 4.950 van eigenaar. Of de looks deze prijs waard zijn is te beoordelen.

Zie je ergens een waanzinnige of onzinnige campagne of een heel nuttig of juist volkomen nutteloos product wat inhaakt op Valentijnsdag, laat ons dan meegenieten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in