Overslaan en naar de inhoud gaan

NS is een snertbedrijf

Gisteren hebben wij naar aanleiding van het weeralarm de dienstregeling preventief beperkt. Op een paar incidenten na is dat goed…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gisteren hebben wij naar aanleiding van het weeralarm de dienstregeling preventief beperkt. Op een paar incidenten na is dat goed verlopen, niet slecht voor zo'n grote operatie. De meeste klanten waren goed geïnformeerd en voorbereid; de massale media-aandacht voor NS kwam daarbij handig van pas. Er werd ook één ernstige fout gemaakt. Zonder communicatie te informeren werd de Intercity Eindhoven-Schiphol vv last-minute ook tijdens de ochtendspits al uit de dienst genomen; eerder dus dan aangekondigd. Niet te verkopen.

related partner content for mobile comes here

Telegraaf kopte 'Reizigers woedend'; typisch Telegraaf-verhaal. Ongetwijfeld geldt dit voor een klein percentage reizigers. De massa was tevreden. Bij de vorige storm gaf de gemiddelde reiziger ons een rapportcijfer 6,4. Woedend klinkt eerder als een 3 of lager, lijkt mij? Om de criticasters optimaal tegemoet te komen deelden wij met Unox snert uit op Utrecht Centraal.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in