Restyling Top of the Pops Magazine
Top of the Pops Magazine is vernieuwd. Het augustusnummer is het eerste resultaat van een opfrisbeurt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het eerste gerestylde nummer ligt sinds gisteren in de winkel. Onder de vlag van (sinds kort) uitgeverij FC Klap mikt Top of the Pops Magazine op een jonge doelgroep - meiden van 10 tot 15 jaar - die via acties, prijsvragen, quizzen, polls en een eigen jongerenforum (het TOTP-Panel) nauwer bij de samenstelling van het blad worden betrokken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Marktonderzoek onder de doelgroep zou hebben aangetoond dat Top of the Pops Magazine nu nog beter aansluit op de interesses, wensen en eisen van onze lezers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAan de vernieuwingen is een campagne gekoppeld. Daarbij worden advertenties, commercials op radio en televisie, prijsvragen en point-of-sale-materiaal ingezet.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid