Overslaan en naar de inhoud gaan

PCM Media in behavioral targeting

PCM Media gaat met Wunderloop samenwerken om de effectiviteit en het bereik van online advertenties te vergroten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Door gebruik te maken van de behavioral targeting technologie van Wunderloop krijgen internetgebruikers gericht advertenties en informatie te zien op basis van hun surfgedrag.
PCM Media zegt hiermee in te spelen op de veranderende markt en vraag van adverteerders en consumenten. Campagnes, content én aanbiedingen kunnen voortaan direct worden aangesloten op de interesses van bezoekers.

related partner content for mobile comes here

‘Eén belangrijke reden waarom onze titels hebben gekozen voor Wunderloop is het zorgvuldige privacybeleid bij het gebruik van de behavioral targeting technologie. Dat het bedrijf ook een Nederlandse vestiging heeft met lokale specialisten die ruime ervaring hebben in de wereld van online advertising en databases is een pré’, zegt projectmanager Hans Retz van PCM Media.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in