Overslaan en naar de inhoud gaan

Jack de Vries en Dick Kors beiden Communicatieman van het Jaar

Jack de Vries en Dick Kors (foto) zijn gisteren in Felix Meritis in Amsterdam door de jury onder voorzitterschap van Carolien Gehrels,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Logeion en het vakblad Communicatie organiseerden dit jaar voor de zevende keer de verkiezing Communicatieman/vrouw van het Jaar. De doelstelling van de verkiezing is op positieve wijze de aandacht te vestigen op het communicatievak: door de veelzijdigheid ervan zichtbaar te maken én te laten zien op welk niveau communicatieprofessionals veelal opereren. De prijs is bedoeld als voorbeeld en als bron van inspiratie voor de verdere professionele ontwikkeling en vernieuwing van het communicatievak.

related partner content for mobile comes here

Jack de Vries liet op overtuigende wijze zien hoe het CDA door een doordachte en onconventionele communicatie-aanpak een trendbreuk wist te realiseren bij de afgelopen landelijke verkiezingen. De inzet van nieuwe media en het betrekken van jongeren zijn daarbij innovatief te noemen. Jack heeft daarvoor een krachtig team geformeerd van specialisten uit verschillende disciplines.

Dick Kors, directeur corporate communicatie en investor relations van Stork, heeft regie gegeven aan de crisiscommunicatie die noodzakelijk was toen het bedrijf Stork sinds februari 2006 langdurig onder vuur lag van activistische aandeelhouders. Daarbij is in nauw samenspel met de raad van bestuur op een consistente wijze vastgehouden aan het langetermijndoel om met één Stork door te gaan. Het weten vasthouden aan deze lijn getuigt van vakmanschap en visie.

Ook het publiek koos uit alle presentaties Dick Kors uit als zijn lieveling.

De verkiezing is dit jaar mede mogelijk gemaakt door USG Capacity, bureau voor werving & selectie en interim-management op het gebied van marketing en communicatie.

Eerder die dag is ook het CommunicatieTalent van het Jaar gekozen. Deze nieuwe verkiezing van Yacht, vakblad Communicatie en Logeion richt zich op communicatietalenten tot en met 35 jaar.

Yacht liet hiervoor een website ontwikkelen door Energize. Op basis van een overtuigende case-presentatie werd Ivo Nederpelt, werkzaam bij het bureau Winkelman en Van Hessen, verkozen tot CommunicatieTalent 2007. Hij ontving een cheque van Van der Hilst Communicatie ter waarde van 7.500 euro. Te besteden aan een gecertificeerde beroepsopleiding.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in