Nominaties Elsevier, Quote, Trouw voor Presse Papier
De Presse Papier wordt jaarlijks uitgereikt door het vakblad Media Facts. Een onafhankelijke jury, die bestaat uit reclamecreatieven en een oud-uitgever, beoordeelt daarbij de campagnes die uitgeverijen van gedrukte media het afgelopen jaar in eigen en andermans media voerden om hun producten onder de aandacht te brengen van potentiële lezers en/of adverteerders.
De jury wordt gevormd door Edward Bardoul (creatief directeur Euro RSCG Amsterdam), Piebe Piebenga (creatief directeur Ogilvy), Jaap Sinke (senior artdirector Doom & Dickson), Sikke Bakker, ex-Weekbladpers en voorzitter Wim Verbei (hoofdredacteur Media Facts).
Campagnes van de tijdschriften Elsevier (“Laat je niks wijsmaken”) en Quote (“Graaien is goed”), plus dagblad Trouw (“Trouw eindelijk compact ‒ misschien wel de beste krant van Nederland”) werden genomineerd.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe uiteindelijke winnaar van de Presse Papier 2005 wordt bekendgemaakt tijdens de Nationale Uitgeefdag, komende donderdag in de Kuip in Rotterdam. De Presse Papier wordt mede mogelijk gemaakt door M-real.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid