Overslaan en naar de inhoud gaan

Nominaties Elsevier, Quote, Trouw voor Presse Papier

Recente mediacampagnes van Elsevier, Quote en dagblad Trouw zijn genomineerd voor de Presse Papier 2005. Deze prijs bekroont de beste…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Presse Papier wordt jaarlijks uitgereikt door het vakblad Media Facts. Een onafhankelijke jury, die bestaat uit reclamecreatieven en een oud-uitgever, beoordeelt daarbij de campagnes die uitgeverijen van gedrukte media het afgelopen jaar in eigen en andermans media voerden om hun producten onder de aandacht te brengen van potentiële lezers en/of adverteerders.
De jury wordt gevormd door Edward Bardoul (creatief directeur Euro RSCG Amsterdam), Piebe Piebenga (creatief directeur Ogilvy), Jaap Sinke (senior artdirector Doom & Dickson), Sikke Bakker, ex-Weekbladpers en voorzitter Wim Verbei (hoofdredacteur Media Facts).

related partner content for mobile comes here

Campagnes van de tijdschriften Elsevier (“Laat je niks wijsmaken”) en Quote (“Graaien is goed”), plus dagblad Trouw (“Trouw eindelijk compact ‒ misschien wel de beste krant van Nederland”) werden genomineerd.

De uiteindelijke winnaar van de Presse Papier 2005 wordt bekendgemaakt tijdens de Nationale Uitgeefdag, komende donderdag in de Kuip in Rotterdam. De Presse Papier wordt mede mogelijk gemaakt door M-real.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in