Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne BNR Nieuwsradio: Zet je aan

De zender komt met de 'BNR Overstapweken'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De grootschalige nationale campagne begint vandaag, met de nieuwe pay-off &;Zet je aan&;. Daarvoor worden print, online, outdoor en tv ingezet. De televisie-commercial wordt voorzien van actuele audiofragmenten van de radiozender.

Midden april komt BNR Nieuwsradio met zijn &;BNR Overstapweken&;, waarin luisteraars worden aangemoedigd om over te stappen naar de radiofrequentie van BNR Nieuwsradio. Overstappers maken via een speciale actiewebsite kans op een half jaar BNR Nieuwsradio luisteren in een Porsche.

Sjors Fröhlich, hoofdredacteur BNR Nieuwradio: &;BNR Nieuwsradio is de aanjager van de vooruitgang. De zender brengt altijd het allerlaatste nieuws, maar zorgt ook voor duiding en verdieping. Spraakmakende presentatoren zorgen voor scherpe interviews. We nemen geen genoegen met het eerste antwoord of een makkelijke quote. We willen altijd weten waarom de dingen gaan zoals ze gaan.&;

related partner content for mobile comes here

Kevin la Grand, marketingmanager BNR Nieuwsradio: &;Vorig jaar is uit onderzoek gebleken dat het nieuwsaanbod van BNR Nieuwsradio hoog gewaardeerd wordt door luisteraars. BNR Nieuwsradio wordt nog vaak geassocieerd met zakelijk nieuws. Dat beeld klopt, maar is niet volledig. De zender brengt een breed scala van nieuws op het gebied van politiek, economie, zaken, maatschappij, innovatie, legal, media, arbeidsmarkt, beurs, opinie, mobiliteit, leiderschap, personal finance en sport. Met deze campagne willen we de merkbekendheid verhogen en luisteraars aansporen om de overstap te maken naar het nieuws van BNR Nieuwsradio.&;

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits BNR TV COMMERCIAL “Tunnel”:
Eindverantwoordelijke klant: Kevin La Grand / Sjors Fröhlich / Tijmen Bos
Bureau: The Oddshop
Account : Oscar Hamming / Josefien Homan / Machteld van Woensel Kooy
Creatie: Niels de Wit / Robert van der Lans                     
Design: David de Greef / Dino Kho / Nick Berjoan
Productiemaatschappij: Cake Film
Regisseur: Hans Knaapen
Producer: Jolanda de Boer
Editor: Taco Arts
Sound / Post production: The Ambassadors

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in