Nederland wint acht Clio Awards


Wieden+Kennedy Amsterdam won twee Clio's bij Film en die waren allebei voor Heineken - 'The Date'. In de categorieën Music-Licenced won de campagne zilver en bij Television/Cinema brons. Bij Film, categorie Television/Cinema was er brons voor Volkswagen Polo - 'Behind You' van DDB Amsterdam.
Bij Interactive (Microsite/Website) behaalde Philips Audio Range 'Obsessed with Sound' van Tribal DDB Amsterdam brons. Bij Public Relations, categorie Public Affairs was er zilver voor The Metropole Orchestra - 'Save an Orchestra' van Euro RSCG Amsterdam en in de categorie Product Launch haalde Doom&Dickson brons op voor Hema Mega Push-up Bra.
Brons was er ook voor Sizzer Amsterdam met het sound design voor Martini - 'Luck Is An Attitude'.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAlle uitslagen staan hier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid