Overslaan en naar de inhoud gaan

Malou Cornet commercieel directeur iProspect Nederland

Zij volgt Netsociety medeoprichter Erik Broekhuis op.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Cornet was eerder werkzaam bij onder andere Procter & Gamble en Philips. Meest recent was ze bij Philips Global Business Development Director Skin Care. 

Per 1 september is Cornet eindverantwoordelijk voor alle commerciële activiteiten binnen iProspect Nederland. Ook neemt ze plaats in het iProspect directieteam.

Voorganger Broekhuis blijft aan als lid van de iProspect Advisory Board.

related partner content for mobile comes here

Cornet: &;Ik was op zoek naar een nieuwe uitdaging bij een ambitieuze organisatie met korte lijnen en een open en eerlijke bedrijfscultuur. iProspect voldoet ruimschoots aan alle criteria en het voelde meteen als een fit. De veelheid aan online disciplines en specialisten die iProspect in huis heeft, in combinatie met de samenwerking met de andere Dentsu Aegis Network bureaus, biedt veel mogelijkheden om het beste resultaat voor onze klanten te behalen.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in