Overslaan en naar de inhoud gaan

Sony introduceert 'made for Bond' smartphone campagne

Eerste grote filmsponsor komt in aanloop naar Spectre met 007-commercial
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Electronicabedrijf Sony heeft een campagne gelanceerd in aanloop naar Spectre, de langverwachte opvolger van Skyfall. Naomie Harris, beter bekend als Moneypenny, speelt een hoofdrol. De tv-commercial is gemaakt door Adam & Eve/DDB.

In de film, opgenomen op Southbank in London, worstelt Moneypenny zich langs een aantal slechterikken en hachelijke situaties om de smartphone van Bond te ‘redden’. Regisseur Danny Kleinman tekende eerder voor de zogeheten title sequences van de afgelopen vijf Bond-films, wat te merken is aan de commercial die op zichzelf al als een mini Bondfilm presenteert. De film is in eerste instantie bedoeld voor de Engelse markt en volgens de makers was het vooral ook belangrijk de ‘Brittishness’ van Bond erin uit te dragen. Vaak werpen de commercial-prequels van Bond-films al enig licht op de sfeer van de film.


Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in