Overslaan en naar de inhoud gaan

Malibu komt met Radio Maliboom boom

Pernod Ricard Nederland introduceerrt in samenwerking met KX Media op 1 december het online radiostation Radio MaliBoom Boom.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is een spin-off van de wereldwijde multimediale 'Radio MaliBoom Boom' campagne van het merk Malibu. Op de zender zijn upbeat muziek en dj's te horen. Volgens Silke van Dijck, brandmanager bij Pernod Ricard, moeten luisteraars naar Radio MaliBoom Boom 'direct het Malibu gevoel' krijgen.

related partner content for mobile comes here

Van Dijck: 'Het gaat bij Malibu om beleving. De mediaconsumptie van onze doelgroep is de afgelopen jaren sterk veranderd. Malibu speelt met deze campagne in op de veranderende wensen en behoeften van haar doelgroep. Radio MaliBoom Boom biedt een interactief online platform waar de consument toegang krijgt tot inspirerende sounds gebaseerd op uitgebreide doordachte playlists, live-radioshows, videos en andere digitale applicaties.' De merkwaarden van Malibu, ontspanning, plezier, het nachtleven en 'the spirit of the Caribbean' moeten bij de zender naar voren komen.

KX Media is het bedrijf van Vara dj Rob Stenders en moederbedrijf van KX Radio). Nederland is het eerste land waar het radiostation van Malibu live gaat. Binnenkort volgen meer Europese landen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in