Malibu komt met Radio Maliboom boom


Het online station is een spin-off van de wereldwijde multimediale 'Radio MaliBoom Boom' campagne van het merk Malibu. Op de zender zijn upbeat muziek en dj's te horen. Volgens Silke van Dijck, brandmanager bij Pernod Ricard, moeten luisteraars naar Radio MaliBoom Boom 'direct het Malibu gevoel' krijgen.
Van Dijck: 'Het gaat bij Malibu om beleving. De mediaconsumptie van onze doelgroep is de afgelopen jaren sterk veranderd. Malibu speelt met deze campagne in op de veranderende wensen en behoeften van haar doelgroep. Radio MaliBoom Boom biedt een interactief online platform waar de consument toegang krijgt tot inspirerende sounds gebaseerd op uitgebreide doordachte playlists, live-radioshows, videos en andere digitale applicaties.' De merkwaarden van Malibu, ontspanning, plezier, het nachtleven en 'the spirit of the Caribbean' moeten bij de zender naar voren komen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKX Media is het bedrijf van Vara dj Rob Stenders en moederbedrijf van KX Radio). Nederland is het eerste land waar het radiostation van Malibu live gaat. Binnenkort volgen meer Europese landen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid