Lemz genomineerd voor Future Marketing Awards
Lemz is als enige Nederlandse bureau twee keer genomineerd voor de London Future Marketing Awards.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het gaat om de Axe-campagne ‘Heb jij iets te bekennen?’. De nominaties zijn voor de categorieën Integrated Award en Best Interactive Project.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Andere genomineerden zijn onder meer TBWA/London, Fitch, Saatchi & Saatchi Deutschland en Leo Burnett.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBij de Future Marketing Awards worden de meest inspirerende en innovatieve voortrekkers van non-traditionele marketing en advertentie technieken beloond. De prijzen worden in drie werelddelen uitgereikt en beoordeeld naar regio. Lemz is genomineerd binnen de regio Europe/EMEA.
Zie hier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid