Overslaan en naar de inhoud gaan

Narrowcasters verenigd in DOOHM

De narrowcastingmarkt heeft over een jaar een eerste bereiksonderzoek, inzichtelijke tariefopbouw en vaste definities. Deze doelstellingen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De deze maand officieel opgerichte narrowcastingclub wordt het eerste jaar voorgezeten door ceo Tijmen Bos van Librium. Hij wil eerst industry standards ontwikkelen en daarna met die kennis in overleg treden met PMA en BVA, zegt hij vandaag in Adformatie.

related partner content for mobile comes here

Andere founding partners zijn POSTV, Media Landscape en ON. Met de vermoedelijke toetreder KPN meegeteld vertegenwoordigt dit gezelschap volgens Bos een marktaandeel van 70 à 80 procent van de netwerken waarop door derden kan worden geadverteerd. Andere leden zijn er nog niet, want de ledenwerving is nog niet opgestart.

‘De markt doorzichtiger maken’ is een belangrijke doelstelling van de vereniging. Iwan Hullegie, namens POSTV actief in het bestuur: ‘Op het gebied van onderzoek is er door de individuele partijen al veel goed werk verricht. Adverteerders participeren hier ook in. Het is nu zaak om dit gezamenlijk als branche te doen volgens bepaalde standaarden. Adverteerders die in het verleden participeerden, gaven al miljoenen uit aan digital out of home media en komen veelal terug. Gezamenlijk brancheonderzoek zou een bredere groep adverteerders aan moeten en kunnen trekken.’

Zie ook .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in