Narrowcasters verenigd in DOOHM
De deze maand officieel opgerichte narrowcastingclub wordt het eerste jaar voorgezeten door ceo Tijmen Bos van Librium. Hij wil eerst industry standards ontwikkelen en daarna met die kennis in overleg treden met PMA en BVA, zegt hij vandaag in Adformatie.
Andere founding partners zijn POSTV, Media Landscape en ON. Met de vermoedelijke toetreder KPN meegeteld vertegenwoordigt dit gezelschap volgens Bos een marktaandeel van 70 à 80 procent van de netwerken waarop door derden kan worden geadverteerd. Andere leden zijn er nog niet, want de ledenwerving is nog niet opgestart.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis‘De markt doorzichtiger maken’ is een belangrijke doelstelling van de vereniging. Iwan Hullegie, namens POSTV actief in het bestuur: ‘Op het gebied van onderzoek is er door de individuele partijen al veel goed werk verricht. Adverteerders participeren hier ook in. Het is nu zaak om dit gezamenlijk als branche te doen volgens bepaalde standaarden. Adverteerders die in het verleden participeerden, gaven al miljoenen uit aan digital out of home media en komen veelal terug. Gezamenlijk brancheonderzoek zou een bredere groep adverteerders aan moeten en kunnen trekken.’
Zie ook Adfoblog.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid