Lemon Scented Tea verwerft Air France KLM Martinair Cargo
'Freight made personal' is de nieuwe merkpositionering die via externe campagnes uitgedragen zal worden en richting moet geven aan alle on-…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Lemon Scented Tea werd na een bureau-oriëntatie aangewezen als global agency.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De nieuwe positionering van Air France KLM Martinair Cargo gaat over het mensenwerk dat het vervoeren van cargo wereldwijd is, en de persoonlijke manier waarop de onderneming met haar klanten omgaat.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDiverse klanten staan centraal in de nieuwe 'Freight made personal'-campagne van Lemon Scented Tea.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid