Overslaan en naar de inhoud gaan

Boekingssite Weekendjeweg.nl ontwikkelt nieuwe site en identiteit

Waar eerst het boeken van trips en arrangementen centraal stond, geeft Weekendjeweg.nl nu ook inspiratie, aanvullende informatie en tips…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Weekendjeweg.nl is opgefrist met een nieuwe huisstijl, website en identiteit. Marketing- en designbureau Mirakuleus zette de communicatie op en ontwikkelde de nieuwe identiteit. De nieuwe website werd op basis van de huisstijl neergezet door user experience designbureau Online Department. Door het responsive ontwerp van de website moet de bezoeker beter in staat worden gesteld het uitje of arrangement vinden waar ze naar op zoek zijn, zowel via desktop, tablet en smartphone. Alicia Siffels, manager marketing, services & communications bij Weekendjeweg.nl: &;We bestaan nu 15 jaar en dat is een mooi moment voor een volledige facelift. Vanuit onze passie voor reizen willen we de gast meer inspireren en bedienen op alle apparaten. We blijven ook in 2015 niet stilzitten. We zullen onze website verder optimaliseren en ons aanbod uitbreiden, zodat één online platform ontstaat voor de invulling van alle kostbare vrije tijd. Weekendjeweg.nl neemt je mee!&;

related partner content for mobile comes here

Nieuw gezicht, nieuwe uitstraling
Mirakuleus herpositioneerde Weekendweg.nl met communicatie en design. Daarop volgend werd de nieuwe uitstraling neergezet met de kreet &;Weekendjeweg.nl neemt je mee&;. Online Department zette de huisstijl in om een gebruiksvriendelijke website neer te zetten. Er werd in overleg met Mirakuleus gekozen voor warme kleuren met een frisse steunkleur om een rustige uitstraling te creëren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in