Overslaan en naar de inhoud gaan

Vrijwilligers-uitzendbureau ViiA ontwikkelt nieuwe visual identity

De nieuwe huisstijl en de website moeten de uitstraling van de organisatie beter laten aansluiten bij ‘de innovatieve dienstverlening…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Communicatie,- en designbureau NoSuchCompany heeft voor het uitzendbureau voor vrijwilligers, ViiA een nieuwe huisstijl ontwikkeld en de website gerealiseerd. ViiA verbindt al meer dan tien jaar mensen met een hulpvraag aan mensen die zich willen inzetten. NoSuchCompany: ViiA is een groeiende organisatie omdat zij met haar innovatieve dienstverlening aansluit bij maatschappelijke en politieke trends in het sociaal domein. Nynke Ypenga, directeur ViiA: ‘Wij willen een voorbeeld zijn voor de rest van Amsterdam en Nederland. De nieuwe huisstijl in combinatie met de frisse website geeft veel beter weer wie we zijn en wat onze aanpak is en moet ons gaan ondersteunen in onze ambitie.  We bemiddelen vrijwilligers waarbij we uitgaan van de talenten van zowel de hulpvragers als de hulpbieders. Humor is hierin een belangrijk element dat je goed kunt terugvinden op de vacaturepagina van onze website.’

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in