Overslaan en naar de inhoud gaan

Andy Murray lanceert eigen merklogo

Na het aflopen van zijn sponsorcontract met Adidas, presenteert de tennisster tijdens de Australian Open zijn gepersonaliseerde logo.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor het eerst sinds vijf jaar begint Andy Murray, winnaar van Wimbeldon 2013, zonder Adidas aan een Grand Slam-toernooi. Het logo is ontworpen door  en zal te zien zijn op de tas van Murray, zijn trainingsshirt en op de bijbehorende merchandise. 

related partner content for mobile comes here

Magische nummer &;77&;

Het logo maakt onderdeel uit van de vernieuwde marketingstrategie van het merk Murray. &;We willen een modern teken, dat representatief is voor Andy&;s energie en spirit en daarnaast subtiel refereert naar het nummer 77.&;, aldus Dan Calderwood, Aesop&;s Design Director. Dit nummer verwijst naar Murray&;s winst op Wimbledon, omdat hij na 77 jaar de eerste Britse man was die dit toernooi wist te winnen. Toevalligerwijs gebeurde dit ook nog eens op de zevende dag in de zevende maand van het jaar. 

Eerder werd bekend dat Murray voor zijn wedstrijdoutfit een vierjarig contract heeft getekend bij . Murray begon zijn tenniscarrière in een wedstrijdoutfit van Fred Perry, voordat hij in 2009 een lucratief contract tekende van 15 miljoen dollar bij Adidas.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in