Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn alle sprekers op het MWG Mediacongres 2015

Ook Bert Habets en Peter de Mönnink zijn toegevoegd aan de line-up van het MWG Mediacongres. Dit jaar is het thema No ads today.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nieuw zijn onder anderen Bert Habets (ceo RTL Nederland) en Peter de Mönnink (ceo Sanoma/SBS). Trouw-hoofdredacteur Cees van der Laan gaat in debat met De Telegraafs Sjuul Paradijs over commercie en journalistiek. ​Michiel Dieperink, Managing Director Fuse, komt op het podium met het onderwerp &;Hoe maak ik een succesvolle branded content case?&;.

Ook Josh Grau, Director Brand Strategy Twitter, Debbie Weinstein, Director Brand Solutions & Innovations Google, en Rob Newlan, Creative Director Facebook, zullen spreken.

Dit is de volledige lijst (in alfabetische volgorde):
Aad Kuijper Partner Alfred 
Bert Habets ceo RTL Nederland
Bob Stehmann Chief Marketing Officer ASR 
Cees van der Laan Hoofdredacteur Trouw 
Debbie Weinstein Director Brand Solutions & Innovations Google  
Eric Scherder hoogleraar klinische neuropsychologie VU 
Erik van Engelen Commercieel Directeur Eneco 
Eva Gouwens Tony&;s Chocolonely 
Herman Holtus Managing Director Coroos 
Josh Grau Director Brand Strategy Twitter 
Madeleine van Schendel Commercial Strategies Mister Sam 
Michiel Dieperink Managing Director Fuse 
Midas Kwant jonge ondernemer
Peter de Mönnink ceo SBS/Sanoma 
Rob Newlan Creative Director Facebook  
Ronald Voorn Associate Partner Brand & Business Architects 
Sjuul Paradijs Hoofdredacteur Telegraaf 
Teun Gautier Vereniging Veronica, 04NT, Free Press Unlimited
Thimon de Jong trendwatcher 
Tom de Bruyne Founder SUE Amsterdam 
Wilbert Schreurs historicus, spreker, schrijver 

De wordt op donderdag 12 februari 2015 gehouden. Dit jaar op een nieuwe locatie, het Transformatorhuis op het Westergasterrein in Amsterdam. Thema: No ads today. Centraal staat de vraag of reclame er in de toekomst anders uit zal zien.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in