Leiden profileert zich als Communicatiestad
Het doel van Leiden Communicatiestad is om een nieuwe belangrijke pijler van de Leidse kennis- en creatieve economie toe te voegen, naast de bio science. De stichting wordt gefinancierd door de gemeente Leiden, de Universiteit Leiden, Hogeschool Leiden, ROC Leiden, Kamer van Koophandel en bedrijven in de communicatiesector.
Leiden is volgens de initiators van oudsher een communicatiestad bij uitstek. Alle disciplines uit de communicatieketen zijn ruim vertegenwoordigd: uitgevers, drukkers, tekstschrijvers, fotografen, vormgevers, ICT-bedrijven, audiovisuele bedrijven, tentoonstellingontwerpers. Zowel gevestigde namen als nieuwkomers. Universiteit, hogeschool en ROC bieden een groeiend aantal studies op het gebied van communicatie.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaIn de communicatiesector in Leiden e.o. werken al duizenden professionals. De komende jaren wil Leiden werken aan innovatieve samenwerkingsvormen en een creatieve omgeving voor de communicatiebranche. Het Huis van de Communicatie in Nieuwe Energie is daar een eerste tastbaar resultaat van: huisvesting voor meer dan dertig communicatiebedrijven, podium en ontmoetingsplek voor de communicatiebranche onder één dak. De Meelfabriek en mogelijk een deel van het Nobelcomplex zullen volgen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid