Overslaan en naar de inhoud gaan

Leden stemmen in met nieuwe Nima-missie

Tijdens de Ledenraad op 16 november zijn de leden van Nima akkoord gegaan met de nieuwe visie en missie van de organisatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nima speelt in op de veranderingen in het marketingvak en de rol van marketing. De klant heeft meer de controle, duurzaamheid is noodzaak geworden en organisaties hebben de klant weer ‘herontdekt’. De rol die marketing vervult is daarmee ook fundamenteel gewijzigd.

related partner content for mobile comes here

De visie van Nima is dat marketing staat voor 'duurzaam, klantgericht ondernemen’. Marketeers hebben een leidende rol in het bevorderen van klantgericht ondernemen en creëren zo duurzame waarde voor de klant, de organisatie en de maatschappij.

De rol die de Nima wil vervullen om deze visie te helpen realiseren is omschreven in de nieuwe missie: Nima stimuleert marketeers in duurzaam markt- en klantgericht ondernemen, faciliteert marketeers in het versterken van hun marketingkennis, vaardigheden en netwerk en zet standaarden voor marketeers om de kwaliteit van het vak marketing te borgen.

De organisatie onderscheidt drie belangrijke groepen: professionals in marketing, communicatie en sales die zich in de marketing willen ontwikkelen en ook anderen daarin willen stimuleren; professionals die in marketing werken of affiniteit met het vak hebben en van de ontwikkelingen op de hoogte wil blijven en professionals in organisaties die met marketeers samenwerken om het duurzaam, klantgericht ondernemen te realiseren.

In alle activiteiten zijn de nieuwe kernwaarden 'nieuwsgierig, vernieuwend en pragmatisch, uitdagend en verbindend' richtinggevend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in