Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne politie Utrecht en Lost Boys tegen autokraken

Met de pay-off 'Kraakt -ie 'm of kraakt -ie 'm niet' gaat de politie in de regio Utrecht de strijd aan met autokrakers. De campagne kwam…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Korpschef Stoffel Heijsman presenteerde woensdag de nieuwe campagne. Utrechters moeten in de toekomst 112 bellen bij een dreigende autokraak. Volgens Heijsman voelen burgers vaak wel intuïtief aan dat een situatie verdacht is, maar bellen ze zelden het alarmnummer.

related partner content for mobile comes here

In de regio Utrecht worden jaarlijks bijna 15.000 autokraken gepleegd. Volgens de politie kan er tijd en geld worden bespaard als de burger belt met 112 bij een dreigende auto-inbraak. De politie wil door deze campagne de pakkans van autokrakers vergroten. Op de website kunnen burgers hun intuïtie testen. Met de online filmpjes wil de politie burgers stimuleren om over een drempel te stappen en te bellen.

De campagne 'Kraakt -ie 'm of kraakt -ie 'm niet' duurt een aantal maanden. Daarna wil de politie Utrecht onder het motto 'heterdaadkracht' een ander crimineel feit bij de burgers onder de aandacht brengen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
zjanss

ik ben ook autokraker gaat m niet worden gap elkr dag serie inbraken pik in jou regio niet utrecht 30 laptops per dag vieze agenten jullie vrouwen worden gebeukt door negers en marokanen terwijl jullue weken o dyaya
gr kanaleneiland

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in