Campagne politie Utrecht en Lost Boys tegen autokraken
Korpschef Stoffel Heijsman presenteerde woensdag de nieuwe campagne. Utrechters moeten in de toekomst 112 bellen bij een dreigende autokraak. Volgens Heijsman voelen burgers vaak wel intuïtief aan dat een situatie verdacht is, maar bellen ze zelden het alarmnummer.
In de regio Utrecht worden jaarlijks bijna 15.000 autokraken gepleegd. Volgens de politie kan er tijd en geld worden bespaard als de burger belt met 112 bij een dreigende auto-inbraak. De politie wil door deze campagne de pakkans van autokrakers vergroten. Op de website www.herkendesignalen.nl kunnen burgers hun intuïtie testen. Met de online filmpjes wil de politie burgers stimuleren om over een drempel te stappen en te bellen.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDe campagne 'Kraakt -ie 'm of kraakt -ie 'm niet' duurt een aantal maanden. Daarna wil de politie Utrecht onder het motto 'heterdaadkracht' een ander crimineel feit bij de burgers onder de aandacht brengen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidik ben ook autokraker gaat m niet worden gap elkr dag serie inbraken pik in jou regio niet utrecht 30 laptops per dag vieze agenten jullie vrouwen worden gebeukt door negers en marokanen terwijl jullue weken o dyaya
gr kanaleneiland