Overslaan en naar de inhoud gaan

Euro RSCG 4D digital lead agency IBM in Europa

Euro RSCG 4D in Amstelveen wordt lead agency voor Europa voor het digitale account van IBM. Dat is daarmee direct een van 4D's grootste…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat om het totale wereldwijde digitale account ter waarde van 1,25 miljard dollar, waarvan Euro RSCG 4D het Europese deel doet. Er zullen ook campagnes in de verschillende Europese landen worden ontwikkeld, maar de coördinatie op creatief en strategisch vlak ligt altijd bij Euro RSCG 4D in Nederland. Wat de verhouding zal zijn tussen lokale/regionale campagnes en Europese campagnes, weet managing director Sander Volten van Euro RSCG 4D op dit moment nog niet.

related partner content for mobile comes here

De pitch om het digitale IBM-account ging tussen 5 bureaus: Ogilvy en Digitas (dat nu het wereldwijde account voor meer dan tien jaar behandelde) maakten daar in elk geval deel van uit, de overige drie bureaus zijn vooralsnog niet bekend. IBM was al klant bij Euro RSCG voor e-mail en relatiemarketing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in