Overslaan en naar de inhoud gaan

Cosmopolitan komt met waaiercover

De Cosmopolitan van november heeft een zogenaamde waaiercover met een advertentie in vier lagen. Bij elke laag wordt er meer zichtbaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Erik Hannema, productmanager Plusproposities Sanoma Uitgevers en zelfverklaard drukwerkfreak, heeft het idee uit Duitsland. In München zag hij de waaiercover op de Duitse Cosmo. Deze maand komt ook de Nederlandse Cosmopolitan met een dergelijke cover. Adverteerder Talboom (Thierry Mugler) doet mee aan de Nederlandse primeur.

related partner content for mobile comes here

Mooie voorbeelden ziet Hannema ook bij Hearst International, waar zowel Cosmo als Esquire onderdeel van zijn. 'Die weten je elke keer weer te verrassen. Neem het jubileumnummer van de Amerikaanse Esquire: een opmerkelijke E-inkt cover met bewegend beeld in de display. Maar deze waaiercover is ook echt heel bijzonder.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in