Overslaan en naar de inhoud gaan

Facebook lanceert Facebook IQ

Nieuwe bron van informatie en inzichten voor marketeers
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is een nieuwe bron van informatie om marketeers te helpen mensen beter te begrijpen door middel van inzichten en data-analyse.

related partner content for mobile comes here

De informatie op FBIQ is onderverdeeld in vier categorieën:

People Insights geeft marketeers een beter begrip van globale standpunten en gedrag, online en offline, van consumenten.
Holidays & Events laat zien hoe mensen verschillende feestdagen, seizoenen, evenementen en mijlpalen vieren op Facebook.
Industry Research zal onderzoek naar de effectiviteit van advertenties bieden en experts zullen hier &;best practices&; van cross device campagnes delen.
By the Numbers is waar je regelmatig de meest up to date Facebook statistieken kunt vinden.

Facebook hoopt dat FBIQ, naast de  site, een nuttige bron van informatie is voor merken en organisaties.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in