Overslaan en naar de inhoud gaan

Ernesto Spruyt key note spreker op Martech 2017

Spruyt begeleidt startups en innovatiemanagers via platforms als Growth Class, YES!Delft en Google Launchpad.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Maar hij is ook verantwoordelijk voor het interne acceleratieprogramma van de Telegraaf Media Groep. Spruyt zal tijdens het congres laten zien hoe hij dit innovatieprogramma  ingericht voor TMG. ‘Het bedrijf had allerlei innovaties en initiatieven, maar verspreid over het bedrijf. Dit is gestroomlijnd tot één unit: TMG Digital. Het programma hebben we nu in anderhalf jaar tijd drie keer gedraaid, voor in totaal 9 titels waaronder Speurders, GroupDeal en Relatieplanet.’

related partner content for mobile comes here

Lees het hele interview hier (premium).

Spruyt deelt tijdens het congres zijn ‘lessons learned’ en vertelt wat het onder de streep heeft opgeleverd.

Het Martech-event 2017 vindt plaats op 12 december aanstaande in Mediaplaza in Utrecht.Een dag vol digitale transformatie, nieuwe technologie en media-innovaties.

Op dit event leert u van de ervaringen van mede-marketeers, CTO’s, growth hackers, disruptors en andere movers-and-shakers. Van operationele tips en tools tot en met het structureel optimaliseren voor onzekerheid.

Naast Ernesto Spruyt kunt u ook de verhalen horen van Sander Duivestein (trendwatcher VINT), Robbert Visser (manager CRM bij HEMA), Martijn Huve (Trendata) en Anouk Beeren (directeur marketing en e-commerce Bidfood).

Bekijk het hele programma hier en schrijf u in. Er zijn nog enkele kaarten beschikbaar.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in