Overslaan en naar de inhoud gaan

Met deze campagne wil KLM laten zien dat de luchtvaartmaatschappij echt om klanten geeft

Het is de een na laatste campagne voor merk- en marcomdirecteur Frank Houben in zijn huidige functie.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

'We vallen niet alleen op door het blauwe uniform, we vallen op omdat we om onze klanten geven'. Dat is de boodschap van de nieuwste campagne van luchtvaartmaatschappij KLM, waarin de eigen medewerkers centraal staan.

related partner content for mobile comes here

Wereldwijde campagne van Nederlandse makelij


De campagne wordt wereldwijd verspreid via social media, digitale buitenreclame, online advertenties en op tv. Betrokken partijen zijn bureau DDB & Tribal Amsterdam, productiebureau Bandit en de muziekexperts van Massive Music.

De campagne wordt wereldwijd verspreid via social media, digitale buitenreclame, online advertenties en op tv. Betrokken partijen zijn bureau DDB & Tribal Amsterdam, productiebureau Bandit en de muziekexperts van Massive Music.

In de video zie je hoe de stewards, stewardessen en piloten van KLM omgaan met mensen. Niet alleen in het vliegtuig, ook bij de gate, de bagageband en zelfs op straat staan de KLM-medewerkers voor mensen klaar.

Deze campagne is een vervolg op 'Our favourite destination is you' uit 2016.

'KLM geeft echt om mij'


Frank Houben, directeur merk en marcom bij KLM: 'Met deze video laten we zien aan de klant: 'KLM geeft echt om mij'. Daarbij zijn het vaak de kleine dingen die het verschil maken, zoals een kaartje voor een verjaardag, de deur open houden of iets oprapen voor iemand. Persoonlijke aandacht raakt iedereen en daardoor creer je ervaringen die mensen bijblijven. Het is authentiek, de bijpassende muziek versterkt dat gevoel.

Frank Houben, directeur merk en marcom bij KLM: 'Met deze video laten we zien aan de klant: 'KLM geeft echt om mij'. Daarbij zijn het vaak de kleine dingen die het verschil maken, zoals een kaartje voor een verjaardag, de deur open houden of iets oprapen voor iemand. Persoonlijke aandacht raakt iedereen en daardoor creer je ervaringen die mensen bijblijven. Het is authentiek, de bijpassende muziek versterkt dat gevoel.

Houben vertelt dat dit zijn op een na laatste campagne is. Vanaf 1 januari 2018 wordt hij "Delegate to the Board" en zal hij CEO Pieter Elbers, COO Rene de Groot en CFO Erik Swelheim ondersteunen, adviseren en 'daar waar nodig' extern vertegenwoordigen. KLM zoekt nog naar een opvolger voor zijn positie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in