Overslaan en naar de inhoud gaan

Tjeerd de Jong en Karel Beijen lanceren Redpepper Arbeidscommunicatie

Nieuw bureau moet klanten aan nieuwe sollicitanten helpen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het illustere marketingduo Tjeerd de Jong en Karel Beijen komen met Redpepper Arbeidscommunicatie. Dit bureau helpt een klant met het werven en behouden van medewerkers.

related partner content for mobile comes here

De aanpak van Redpepper bestaat uit het analyseren van de identiteit van de klant, waarna een online en offline mediastrategie wordt ontwikkeld. Dit allemaal zou moeten leiden tot een betere respons op uitgezette vacatures van een klant.

Volgens managing partner Tjeerd de Jong moet niet de sollicitant, maar de werkgever tegenwoordig ‘solliciteren’. Employer branding is volgens De Jong dan ook van groot belang.

Toch ziet hij in de praktijk 'een forse mismatch' in de communicatie tussen zender en ontvanger. De Jong: 'Met Redpepper kiezen wij een relevante, eenduidige positionering van het merk door dit te baseren op de identiteit en cultuur van de organisatie.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in