Overslaan en naar de inhoud gaan

Jump! verandert naam in Jump! Retail

Het bureau wil zich nadrukkelijker profileren als specialist in omnichannel retail.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Jump! Retail bestaat inmiddels tien jaar. Oprichter Ernst-Jan Smids (foto links): 'Wij zien een groeiende vraag bij onze klanten naar omnichannel gedreven marketingprogramma’s. Wij helpen onze klanten dagelijks hier invulling aan te geven. Met deze naamswijziging benadrukken wij onze expertise in en passie voor retail.'

Samen met de naamswijziging is er een aangescherpte identiteit met onder meer een nieuwe huisstijl, inclusief logo en website.

Managing director Mark de Jonge: 'In retail verandert alles continu en wij veranderen mee. Dat is een must. Jump! Retail neemt data als uitgangspunt en richt campagnes in op basis van de 'klantreis'. Wij snappen dat het binnen retail elke dag draait om driving sales.' 

related partner content for mobile comes here


WhatsApp-groep


Onderdeel van de nieuwe propositie is Retail Radar, een WhatsApp-groep waarin retailfanaten interessante en opvallende zaken met elkaar delen. De Jonge zegt dat het een inspirerend platform moet worden voor iedereen 'die gek is op retail en wil ervaren wat er nationaal en internationaal op retailgebied gebeurt'.

Onderdeel van de nieuwe propositie is Retail Radar, een WhatsApp-groep waarin retailfanaten interessante en opvallende zaken met elkaar delen. De Jonge zegt dat het een inspirerend platform moet worden voor iedereen 'die gek is op retail en wil ervaren wat er nationaal en internationaal op retailgebied gebeurt'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in