Premium Merkstrategie RTL, NPO en VICE beginnen coalitie om stereotypering in de media aan te pakken Een succesvolle campagne van Women Inc. laat zien dat het Nederlandse publiek er klaar mee is.
Advertorial Werken aan een complete klantgerichtheid Beeckestijn Business School is mediapartner van het nieuwe event: Service Excellence in 1 Day dat wordt georganiseerd door CustomerTalk
Data & Insights Sanoma maakt magazine voor Plus supermarkten Het 'inspiratiemagazine' komt zes keer per jaar uit.
Merkstrategie Grijp je kans en interview zelf de mediatop van Nederland Stel tijdens Adformatie’s Minds in Media je brandende vraag aan Pim van der Feltz (Google), Peter de Mönnink (Sanoma/Talpa), Sven Sauvé…
Premium Merkstrategie RTL, NPO en VICE beginnen coalitie om stereotypering in de media aan te pakken Een succesvolle campagne van Women Inc. laat zien dat het Nederlandse publiek er klaar mee is.
Advertorial Werken aan een complete klantgerichtheid Beeckestijn Business School is mediapartner van het nieuwe event: Service Excellence in 1 Day dat wordt georganiseerd door CustomerTalk
Data & Insights Sanoma maakt magazine voor Plus supermarkten Het 'inspiratiemagazine' komt zes keer per jaar uit.
Merkstrategie Grijp je kans en interview zelf de mediatop van Nederland Stel tijdens Adformatie’s Minds in Media je brandende vraag aan Pim van der Feltz (Google), Peter de Mönnink (Sanoma/Talpa), Sven Sauvé…
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid