Overslaan en naar de inhoud gaan

Energize lanceert digitale contentlabel Firestarter

Label moet merken helpen met premium content vanuit passende strategie, aldus Energize-oprichter Klaas Weima.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

gaat merken helpen op het gebied van contentstrategie, het bedenken van formats, het maken van premium digitale content en het optimaliseren van resultaat.

related partner content for mobile comes here

Met 10 jaar ervaring gaat Energize niet over één nacht ijs, zegt Weima: ‘Zo publiceerden we al eerder het boek ‘Verdiende Aandacht’, ontwikkelden eigen modellen en delen ons gedachtengoed op Hogescholen en Universiteiten. Daarnaast ontwikkelden we succesvolle contentformats als CMOtalk en SparkCast.’

Weima: ‘Energize is al meer dan 10 jaar een autoriteit op het gebied van contentmarketing. Inspelend op een veranderende markt was de tijd rijp om een eigen contentlabel te lanceren. Want veel merken gaan aan de slag zonder een doordachte strategie en vullen vervolgens timelines met irrelevante content. Firestarter helpt merken met een bewezen aanpak en maakt digitale content die aandacht verdient. Met de lancering van Firestarter maken we het voor merken makkelijker om te sturen op kwaliteit.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in