Overslaan en naar de inhoud gaan

Deen, Kruidvat, Kraft en Mars winnaars Impuls Awards 2009

Vanmiddag werden op Nyenrode de Impuls Awards van het Studiecentrum Snacks en Zoetwaren Benelux (SSZ) uitgereikt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanmiddag werden op Nyenrode de Impuls Awards van het Studiecentrum Snacks en Zoetwaren Benelux uitgereikt.

related partner content for mobile comes here

Voor wie het niet weet: dat is de club van mannen die snoepjes, koekjes en andere verwennerij verkopen en elk jaar een prijs geeft aan de organisaties die dat net iets beter doen dan de rest.

Het SSZ Najaarsevent De Kracht van Impuls vormt het platform voor de prijsuitreiking. Wie won er?

Retailkanaal:

categorie retailer: Deen
categorie fabrikanten: Kraft

Volgens de jury excelleert Deen met name in suikerwerk op de criteria ‘groei van de categorie’, ‘second placements’ en ‘absolute en relatieve groei private label’. In chocola eveneens in ‘second placements’ en ‘private label groei’.
Kraft is met name sterk voor wat betreft absolute groei van het merk, relatieve groei als fabrikant, groei van de incrementele omzet en de innovatiegraad.

Out-of-Home-kanaal:

categorie groothandel/retail OOH: Kruidvat
categorie fabrikanten: Mars

Kruidvat is door de fabrikanten als beste impulsorganisatie in het OOH-kanaal beoordeeld.
Als sterke punten van Kruidvat worden met name genoemd ‘second placements’, ‘zichtbaarheid in het schap’, ‘communicatie richting klant’ en ‘effectiviteit promoties’.

Groothandels- en retailorganisaties in het OOH-kanaal kiezen Mars als beste impulsfabrikant voor hun kanaal. De sterke punten van Mars zijn met name ‘de mate van meedenken’, ‘bereidheid tot samenwerking’, ‘leverperformance en rendement’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in