Overslaan en naar de inhoud gaan

Consumenten onveranderd positief

Het vertrouwen van consumenten is in oktober 2006 niet veranderd ten opzichte van september.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De koopbereidheid en het oordeel over het economisch klimaat bleven vrijwel ongewijzigd. Consumenten blijven positief. Het aantal optimisten overtreft duidelijk het aantal pessimisten, zo blijkt uit cijfers van het CBS.

related partner content for mobile comes here

Consumenten waren nog nooit zo positief over het economisch klimaat in de komende twaalf maanden als in oktober. Hun oordeel hierover is verder verbeterd en bereikte de hoogste waarde (seizoengecorrigeerd) sinds het begin van de reeks in 1986. Over de economie in de afgelopen twaalf maanden veranderde het oordeel nauwelijks.

Een meerderheid van de ondernemers in de zakelijke dienstverlening verwacht in het vierde kwartaal van 2006 meer orders te ontvangen en een hogere omzet te boeken. Het percentage optimisten onder de ondernemers in de zakelijke dienstverlening is toegenomen ten opzichte van het voorgaande kwartaal.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in