Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatie Poll: ‘onhandige’ of misleidende communicatie van KWF?

Communicatie Poll: ‘onhandige’ of 'misleidende' communicatie van KWF
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In 2012 kwam liefst 146 miljoen euro binnen bij KWF Kankerbestrijding. Slechts 48 procent daarvan ging naar onderzoek. Volgens KWF klopt dat getal echter niet, en is er sprake van ‘onhandige’ communicatie. KWF probeert namelijk 80 procent van de uitgaven te besteden aan onderzoek, in plaats van de inkomsten. Bovendien is het percentage een richtlijn en geen wet van Meden en Perzen.
KWF past wel de organisatie aan.
Onze stelling:
Het misverstand over de uitgaven van KWF aan onderzoek is inderdaad onhandige communicatie.
Wat vindt u?
Inderdaad, het is nu wel erg gemakkelijk scoren met kritiek op goede doelen.
Of: Hahaha, in dit geval is onhandig gewoon een ander worod voor misleidend.
Ga naar de rechterkolom en stem.

related partner content for mobile comes here

Transparantie over behandelcijfers kanker
Onze vorige stelling luidde: Goed dat het Radboudziekenhuis transparant is over de behandelcijfers van kanker.
Ja, eindelijk dringt het begrip transparantie door tot de medische sector: 60 procent de 53 stemmende bezoekers
Nee, ik ben pas tevreden als ziekenhuizen ook openheid geven over hun medische missers: 40 procent

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in