Overslaan en naar de inhoud gaan

Brink koopt tv-producent D&D

Zakenvrouw en voormalig internetondernemer Nina Brink koopt een Belgische televisieproducent. Ze steekt geld in de D&D Entertainment Group,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eerder liet Brink nog met klem ontkennen te investeren in tv-producent Ivo Niehe-producties, aldus Planet Multimedia. De Renessence Group, waarin Brink samen met andere voormalige World Online-managers een aandeel heeft, verwerft de meerderheid van de aandelen door middel van een management buy-out. Financiële details wil de groep niet bekend maken. Geruchten dat Brink interesse had in het bedrijf van Niehe gingen al geruime tijd, maar ze liet eerder haar pr-bureau officieel de belangstelling ontkennen. Het belgische D&D heeft wel een samenwerkingsverband met 2mb.nl, de digitale tak van Niehe producties. Met het nieuw verworven kapitaal wil de tv-producent internationaal expanderen. D&D is nu actief in Duitsland, België, Nederland en Portugal.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in