Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Flesje communicatie’ in Zwolle

In Zwolle komen deze week grote posters te hangen van het nieuwe college van burgemeester en wethouders van de Overijsselse hoofdstad.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onder het motto 'werk aan de winkel' staan op de posters de burgemeester en zes wethouders met een boodschappenwagentje. In de bijbehorende brochure met het collegeprogramma staan fictieve producten als een 'blik welzijn' en een 'fles heldere communicatie'. Naast de posters, die vanaf vrijdag op de borden voor verkiezingsposters worden geplakt, komt er een speciale website en worden er 'ludieke mailings' in de stad verspreid. Volgens Berends, formateur van het college, kost de campagne ongeveer 20.000 euro. Het bedrag komt uit de pot die beschikbaar is voor de collegeonderhandelingen. Fractievoorzitter P. van Dijk van de grootste oppositiepartij VVD zegt een beetje te schrikken van de plannen. ‘Het lijkt me overdreven om met de magere inhoud van het collegeakkoord zo'n campagne te gaan voeren.’ (Bron: ANP)

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in