Overslaan en naar de inhoud gaan

Nestlé consolideert Duitse media-belangen

De Zwitserse voedingsmiddelengigant Nestlé heeft besloten om de media-inkoopbelangen in Duitsland te concentreren bij een bureau, Publicis…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

AdAge meldt dat het om een budget gaan van omgerekend 155 miljoen dollar. De diverse dochters zijn echter vrij om een mediaplanning bij een bureau onder te brengen. De mediabudgetten van Nestlé zullen flink gaan stijgen, zo is de verwachting, nu het concern consumentijsproducent Schoeller heeft overgenomen.

related partner content for mobile comes here

Totnogtoe werd de media-inkoop behandeld door drie bureaus in Duitsland, onderverdeeld per productgroep(en), maar was Optimedia al belast met de coördinatie van de budgetten. De andere twee bureaus waren Universal McCann van Interpublic en Initiative Media.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in