Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Werken bij het Rijk’ bekroond

De beste wervingscampagne van het jaar is ‘Werken bij het Rijk. Als je verder denkt’ van de Rijksoverheid. Dit is de conclusie van het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het onderzoek, gedaan onder laatstejaars studenten en hoger opgeleiden met maximaal acht jaar werkervaring, meet de imago’s op de arbeidsmarkt van bedrijven en overheidsinstellingen. De bekroonde campagne 'Werken bij het Rijk. Als je verder denkt' is in november 2001 van start gegaan als massamediale imagocampagne waarin het Rijk

related partner content for mobile comes here

wordt gepresenteerd als een unieke werkgever. Deze introductiecampagne

duurde drie maanden en bestond uit Tv-spots, printadvertenties en

webvertising. Hij werd ondersteund door de campagnesite

werkenbijhetrijk.nl. en richtte zich met name op de doelgroep van

instromers op HBO- en WO-niveau. In juni en juli 2002 komt de campagne opnieuw met TV-spots in de media. (Bron: BZK)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in