‘Werken bij het Rijk’ bekroond


Het onderzoek, gedaan onder laatstejaars studenten en hoger opgeleiden met maximaal acht jaar werkervaring, meet de imago’s op de arbeidsmarkt van bedrijven en overheidsinstellingen. De bekroonde campagne 'Werken bij het Rijk. Als je verder denkt' is in november 2001 van start gegaan als massamediale imagocampagne waarin het Rijk
wordt gepresenteerd als een unieke werkgever. Deze introductiecampagne
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSduurde drie maanden en bestond uit Tv-spots, printadvertenties en
webvertising. Hij werd ondersteund door de campagnesite
werkenbijhetrijk.nl. en richtte zich met name op de doelgroep van
instromers op HBO- en WO-niveau. In juni en juli 2002 komt de campagne opnieuw met TV-spots in de media. (Bron: BZK)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid