Blof promoot nieuwe single met Augmented Reality app


[PERSBERICHT]
BLØF heeft in haar twintigjarig bestaan een traditie opgebouwd in het introduceren van nieuwe technieken om muziek te promoten. Vandaag komt daar een nieuw hoofdstuk bij met deze bijzondere augmented reality videoclip. Na het installeren van de 'BLØF -- Zo Stil' app op een mobiele telefoon of tablet, kan de gebruiker een bepaalde marker scannen met de camera. De marker is de cover van de nieuwe Best-Of CD 'Hier' en de ABRI-poster die vanaf vandaag in Nederland hangt. Vervolgens start de videoclip op de CD of poster, waardoor BLØF in de eigen huiskamer of in het bushokje is te zien, en het beeld interactief is met de bewegingen van de gebruiker.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe band maakte hiervoor speciale opnames voor een greenscreen waarna een team van graphic designers de band onder andere in een woestijn, fabriekspand en clubzaal wist te zetten.
'We vinden het leuk om onze fans te blijven verrassen en met deze techniek spelen we waar onze fan dat wil. Of het nu op de keukentafel, in de badkamer of bij een pompstation is. We komen de komende weken op plekken waar we nog nooit gespeeld hebben. Uniek!', aldus Bas Kennis, toetsenist van BLØF.
Download de App:
App Store: http://bit.ly/UCfqEy
Google Play: http://bit.ly/SYrBvH
Zie Video:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid