Babyboomerpowervrouwen
De Amerikaanse boomergeneratie, geboren tussen 1946 en 1964, bestaat uit 78 miljoen mensen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De vrouwen binnen deze groep consumeren meer producten en diensten dan enige andere generatiegroep. Ze beïnvloeden maar liefst 80 procent van de miljarden die boomers jaarlijks uitgeven. Het aanspreken van deze vrouwen vereist nieuwe benaderingen: hun waarden, motivaties en zelfbeeld verschillen van die van eerdere generaties.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Boomervrouwen worden het liefst gezien als ondernemers, als onafhankelijk. Ze hebben de piek van hun inkomenspotentieel bereikt, geen haast om met pensioen te gaan, blijven gewilde werknemers en nemen leidinggevende posities in. In veel opzichten zijn ze dé marketingkans van onze tijd.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Marketingnews
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid