Overslaan en naar de inhoud gaan

Babyboomerpowervrouwen

De Amerikaanse boomergeneratie, geboren tussen 1946 en 1964, bestaat uit 78 miljoen mensen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De vrouwen binnen deze groep consumeren meer producten en diensten dan enige andere generatiegroep. Ze beïnvloeden maar liefst 80 procent van de miljarden die boomers jaarlijks uitgeven. Het aanspreken van deze vrouwen vereist nieuwe benaderingen: hun waarden, motivaties en zelfbeeld verschillen van die van eerdere generaties.

related partner content for mobile comes here

Boomervrouwen worden het liefst gezien als ondernemers, als onafhankelijk. Ze hebben de piek van hun inkomenspotentieel bereikt, geen haast om met pensioen te gaan, blijven gewilde werknemers en nemen leidinggevende posities in. In veel opzichten zijn ze dé marketingkans van onze tijd.

Bron: Marketingnews

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in