Nederland 1 marktleider in week 46
Nederland 1 was in week 46 marktleider op tv (tijdvak 18.00-24.00 uur, 6+) met een aandeel van 19,3 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Nederland 2 had 6,4 en Nederland 3 9,2 procent. SBS6 had een aandeel van 15,5 procent, Net5 had 4,8 procent en Veronica 5,0. RTL4 scoorde 13,3 procent, RTL5 kwam uit op 5,7, RTL7 scoorde 4,8 en RTL8 2,3 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Domino Day was met 2,658 miljoen kijkers het best bekeken programma van de week. De voetbalwedstrijd Nederland-Luxemburg had 2,597 miljoen toeschouwers. De Domino Day uitslag was goed voor 2,453 miljoen kijkers. Radar scoorde 2,149 miljoen kijkers en Het Journaal van 20.00 uur op zondag werd bekeken door 1,904 miljoen mensen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid